جستجو کردن

ویزای 188 استرالیا – مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کارشناسی ملک ویزا

کارشناسی ملک برای تایید و بررسی تمکن مالی ویزای سرمایه گذاری استرالیا توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان انجام می گیرد: اعداد این صفحه ممکن است به آپدیت شدن نیاز داشته باشند برای شرایط دقیق و به روز می توانید به سایت مربوطه کشور استرالیا مراجعه کنید.

تلفن دفتر کارشناسی برای مشاوره در زمینه کارشناسی رسمی دادگستری قیمت گذاری ملک برای بررسی تمکن مالی مهاجرت: (کارشناس رسمی قیمت گذاری) 44231706 (021)

موبایل کارشناس رسمی دادگستری 2282044-0912

مهاجرت به استرالیا روش های مختلفی دارد که یکی از آنها مهاجرت از طریق ویزای بزینس یا سرمایه گذاری است و یکی از زیر شاخه های ویزای سرمایه گذاری به ویزای 188 استرالیا معروف است. در ادامه نگاهی اجمالی به این نوع ویزای مهاجرت خواهیم داشت.
گروه کارشناسان رسمی ما با داشتن سال ها تجربه در امر مهاجرت می تواند به شما در زمینه ارزیابی رسمی ملک و سایر دارایی های شما و تایید آنها برای تشکیل پرونده مهاجرت کمک کند.
ویزای 188 استرالیا - مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

ویزای 188 استرالیا – سرمایه گذاری

در این نوع ویزا پس از اثبات شرایط اولیه، بدون هیچ گونه سرمایه گذاری اولیه از طرف شما، اداره مهاجرت استرالیا یک ویزای چهارساله موقت به شما می دهد که در این 4 سال متقاضی فرصت دارد که یک بیزنس را در ایالت موردنظر راه اندازی کند. مبلغ مورد نیاز برای راه اندازی این بیزنس از 300 هزار دلار استرالیا در ایالت کوئینزلند استرالیا شروع می شود و تا مبلغ یک میلیون دلار در شهر سیدنی متغیر است.
نکته مهم : بعد از راه اندازی این بیزنس ویزای موقت متقاضی به اقامت دائم تبدیل می گردد.

برای اخذ ویزای تجاری موقت 4 ساله 188 کشور استرالیا، لازم است متقاضی از طریق سیستم skill select اقدام نماید. بدین ترتیب که پس از اخذ تاییدیه از سازمان مهاجرتی یا ایالتی استرالیا، مراحل بعدی پروسه مهاجرتی خود را ادامه دهد.
لازم به ذکر بوده، جهت اخذ این ویزای تجاری موقت، متقاضی باید در ابتدا از یک ایالت در کشور استرالیا اسپانسر دریافت نماید.

کارشناسی ملک مهاجرت استرالیا برای بررسی تمکن مالی مهاجرت استرالیا توسط کارشناس رسمی ساختمان انجام می شود.

شرایط عمومی اخذ ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا

برای واجد شرایط شدن در این گروه، متقاضی باید شرایط زیر را دارا باشد :

سن: برای ویزای کارآفرینی و ویزای سرمایه گذاری معمولی باید سن‌تان کمتر از ۵۵ سال باشد اما در حال حاضر برخی ایالت‌های استرالیا در موارد زیادی افراد بالای ۵۵ سال را نیز قبول می‌کنند.

دارایی: برای ویزای کارآفرینی دارایی‌های خالص‌تان باید حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا باشد. این سرمایه شامل اموال منقول و غیر منقول از قبیل زمین، خانه، پول، ماشین و اموال مشابه است. برای ویزای سرمایه گذاری معمولی، دارایی خالص شما قبل از اینکه برای درخواست ویزا دعوت شوید، باید حداقل ۲.۲۵ میلیون دلار استرالیا باشد. این دارایی‌ها باید از راه قانونی کسب شده و قابل انتقال به استرالیا باشد.

میزان دارایی های شما در ایران باید طی گزارش های کارشناسی برای هر ملک یا اتومبیل یا حساب سپرده و ماشین آلات و تجهیزات صنعتی توسط کارشناس رسمی دادگستری دارای تجربه در این زمینه تایید و اعلام شود. گروه کارشناس رسمی ساتیا (کارشناس آنلاین) می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

معمولا کارشناس قیمت گذاری اموال در تهران کار قیمت گذاری و کارشناسی اموال منقول برای متقاضیان ویزا و مهاجرت را  انجام می دهد.

این سرمایه باید در مدت حداکثر ۲ سال پس از اخذ ویزا به استرالیا منتقل گردد.

گردش مالی: برای ویزای کارآفرینی، در ۲ سال از ۴ سال اخیر، گردش مالی شما باید حداقل ۵۰۰ هزار دلار باشد. البته با توجه به تغییرات زیاد نرخ دلار در ایران، می‌توانید گردش مالی را در ۳ یا ۴ سال پیش نشان دهید.

دعوت: شما باید توسط یک سازمان دولتی ذی‌صلاح انتخاب و برای درخواست ویزا دعوت شوید.

سلامت: باید از نظر سلامتی مورد تأیید دولت استرالیا باشید. گواهی سلامت معمولا تا ۱۲ ماه معتبر است. این امر درباره‌ی تمام اعضای خانواده‌تان نیز صدق می‌کند. حتی عضوی از خانواده‌ که قرار نیست با شما مهاجرت کند هم باید تأییدیه‌ی سلامت ارائه دهد.

محل اقامت: شما و هرکسی که نامش در تقاضانامه‌ی شما قید شده است، می‌توانید در خاک استرالیا یا بیرون از آن اقامت کنید. البته این فقط زمانی امکان‌پذیر است که درخواست پذیرفته شده و ویزا اعطا شده باشد.

خانواده: شما می‌توانید همسر (قانونی یا ازدواج سفید)، فرزندان خود یا همسرتان و فرزندخوانده‌هایتان را در درخواست خود لحاظ کنید. اعضای خانواده‌ی شما که این ویزا به آنها اعطا شده است، می‌توانند در استرالیا تحصیل یا کار کنند.

تعهدات: شما و اعضای خانواده‌تان باید تابع قوانین استرالیا و شرایط ویزای خود باشید.

بدهی به دولت استرالیا: هر گونه بدهی به دولت استرالیا را باید پرداخت کنید یا ترتیب پرداخت آن را بدهید.

مدت زمان اعتبار ویزا: این ویزا از زمانی‌که اعطا می‌شود به مدت ۴ سال و ۳ ماه اعتبار دارد.

اگر درخواست شما برای اخذ ویزای ۱۸۸ قبل از تاریخ ۱ جولای ۲۰۱۵ ثبت شده است، این ویزا برای شما تا ۴ سال اعتبار دارد. در این صورت با داشتن ویزای سرمایه‌گذاری معمولی یا ویژه، می‌توانید پس از ۳ سال و ۱۱ ماه برای ویزای دائمی ۸۸۸ اقدام کنید.

اگر با داشتن ویزای کارآفرینی یا سرمایه‌گذاری ویژه، به زمان بیشتری برای کسب تمام معیارهای ویزای دائمی ۸۸۸ نیاز دارید، می‌توانید مدت زمان اقامت‌تان را کمی طولانی‌تر کنید. اما اگر ویزای سرمایه گذاری معمولی یا عمده را دارید، مدت اقامت‌تان قابل تمدید نیست.

دارندگان ویزای موقت ویزای کارآفرینی می‌توانند برای یک دوره تمدید، به مدت دو سال دیگر درخواست کنند. دراین‌صورت اعتبار ویزا شش سال خواهد بود.

دارندگان ویزای موقت سرمایه‌گذاری ویژه می‌توانند ویزایشان را تا بیش از دو دوره، یعنی برای ۴ سال تمدید کنند. دراین‌صورت ویزا تا ۸ سال معتبر خواهد بود.


 

سیستم امتیاز بندی ویزای سرمایه گذاری 188 استرالیا

برای دیدن سیستم و روال امتیاز بندی و زمان تقریبی لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری 188 می توانید به صفحه امتیاز بندی ویزای 188 استرالیا در سایت ما (کارشناس آنلاین) رجوع کنید.

گروه کارشناس رسمی دادگستری ما در رابطه با مهاجرت شما چه کمکی می تواند انجام دهد؟

یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده پرونده مهاجرت شما ، میزان دارایی های شما در ایران است. ارزیابی رسمی ارزش دارایی های شما باید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارای تجربه در امر مهاجرت انجام شده و تایید شود.

قیمت گذاری رسمی دارایی های شما می تواند انواع برای ملک، آپارتمان، زمین، کارخانه، مغازه یا واحد تجاری یا اداری، ماشین، ویلا، ماشین آلات صنعتی و حتی دارایی های شخصی مانند طلا و جواهر و حساب سپرده بانکی باشد. قیمت گذاری رسمی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان انجام و طی گزارش کارشناسی تایید می شود و با توجه به تفاوت فرمت های مورد قبول اداره مهاجرت استرالیا و کانادا، این امر نیاز به تجربه کار در این زمینه دارد. اداره مهاجرت استرالیا نیاز به تایید قیمت کارشناسی ملک و سایر دارایی های شما توسط ما دارد.

گروه کارشناسان رسمی ساتیا (کارشناس آنلاین) متشکل از کارشناسان رسمی که در تهران و سایر شهر های استان های کشور مانند شیراز، اصفهان، تبریز، رشت، ساری، بندرعباس، مشهد، خرم آباد مقیم و مستقر هستند می توانند در زمینه ارزش گذاری و کارشناسی ملک و سایر دارایی های شما به شما کمک کنند و گزارش های آنها توسط کارشناسان ما در تهران نیز کنترل می شود.

برای مشاوره در زمینه ارزیابی رسمی دارایی ها برای مهاجرت با ما تماس بگیرید.

گروه کارشناسان رسمی دادگستری ساتیا
جستجوی کارشناس ارزیابمدیریت  گروه: مهندس مهدی شهداد 2282044-0912
کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان

واتس آپ :Whatsapp +989122282044

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *