جستجو کردن

کارشناس رسمی دادگستری مازندران – ارزیاب ارزش گذاری ملک ویلا زمین شمال 1402

کارشناس رسمی دادگستری مازندران – ارزیاب ارزش گذاری ملک ویلا زمین شمال 1402

مشاوره کارشناس رسمی در قیمت گذاری املاک در استان مازندران توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان، وقتی ملکی مانند ساختمان یا زمین یا آپارتمان یا ویلا باید به رهن بانک یا شرکت برود یا به عنوان وثیقه ملکی معرفی شود و یا زمانی که شما قصد فروش ویلا یا آپارتمان خود در یکی از شهر های استان مانند ساری، آمل، بابل، بابلسر، قائم شهر، نور، نوشهر، محمود آباد، سرخرود، چالوس و یا تنکابن را دارید، مشاوره کارشناسی با کارشناس دادگستری املاک می تواند تا حد زیادی ایمنی معامله شما را افزایش دهد. با توجه به مشخصات ساختمانی و سندی املاک هر کدام از شهر های استان مازندران، مشاوره کارشناسی در این گونه موارد (کارشناسی رسمی املاک) الزامی به نظر می رسد.

تلفن دفتر کارشناسی برای مشاوره در زمینه کارشناسی رسمی دادگستری قیمت گذاری ملک: (کارشناس رسمی قیمت گذاری) 44231706 (021)

موبایل کارشناس رسمی دادگستری 2282044-0912

 

حوزه های کاری یک کارشناس رسمی دادگستری مازندران را می توان در دو بخش حوزه جغرافیایی کارشناسی استان مازندران و حوزه صلاحیت های کارشناسی اعضاء کانون کارشناسان رسمی استان فهرست کرد. مثلا برای ارزیابی و تعیین قیمت کارشناسی یک ملک در شهر رامسر، ابتدا باید به صلاحیت جغرافیایی کارشناس رسمی ساختمان در شمال کشور رجوع کرد البته کارشناسان رسمی دادگستری با سابقه کارشناسی بالای یازده سال معمولا دارای صلاحیت کارشناسی در سراسر کشور هستند.

خصوصیات زمین های مازندران برای کارشناس رسمی قیمت گذاری املاک

املاک استان مازندران بسته به محل قرار گیری آنها دارای خصوصیت های ویژه ای هستند. مثلا اراضی و ساختمان های شهر رویان در مجاورت شهر نور و نوشهر ممکن است متعلق به بنیاد علوی (بنیاد پهلوی سابق) بوده که این امر نیاز به دقت در کارشناسی آن ملک ایجاد می کند.

یا در کارشناسی ساختمان ها و زمین هایی که در نزدیکی دریا هستند باید به حریم مجاز ساخت و ساز در مجاورت دریای خزر در استان مازندران توجه کرد، چرا که هنوز هم مواردی در استان مازندران وجود دارند که ساختمان ها یا تاسیسات آنها در داخل حریم دریا قرار دارند.

برخی مناطق مانند کلارآباد و کلارستاق و روستا ها و شهرک های ونوش بین علمده (رویان) و نوشهر از مناطق بافت خانه های تعطیلاتی هستند که در عرف منطقه ای به آنها مناطق تهرانی نشین می گویند و عرفا این گونه زمین ها در عمل، با قیمت بالاتری خرید و فروش می شوند.

در منطقه سرخرود مازندران در اطراف فریدون کنار که از نظر فرمانداری در حوزه شهرستان محمودآباد قرار دارد نیز زمین هایی که دارای راه مستقیم به دریا بدون عبور از جاده ساحلی هستند دارای ارزش بیشتری هستند و دسترسی مستقیم به دریا عامل مهمی در قیمت گذاری آنهاست، به عنوان مثال می توان به زمین های خط دریا در سرخرود اشاره کرد. همچنین در درجه بعدی، داشتن دید مستقیم به دریا نیز یک پارامتر مهم ارزش گذاری زمین و آپارتمان ویلایی در آن منطقه محسوب می شود.

صلاحیت جغرافیایی کارشناس رسمی املاک مازندران

استان مازندران در ساحل جنوبی دریای خزر و در مجاورت استان های تهران، سمنان، گلستان و گیلان و البرز قرار دارد و از شهر های بزرگی مانند گلوگاه، بهشهر، نکا، ساری، جویبار، قائمشهر، بابلسر، بابل، فریدونکنار، سرخرود، آمل، محمودآباد، لاریجان، کجور، چمستان، نور، ایزدشهر، رویان (علمده)، نوشهر، چالوس، تنکابن (شهسوار) و رامسر تشکیل شده است.

کارشناسان رسمی عضو کانون کارشناسان رسمی مازندران و یا مرکز کارشناسان مازندران، در ابتدای دریافت پروانه کارشناسی می توانند در حوزه یک شهر مشخص مانند بابلسر فعالیت نموده و بعد از گذشت چند سال به آنها صلاحیت انجام کارشناسی برای دادگاه ها و ادارات ثبت سراسر استان و بعد از یازده سال نیز صلاحیت جغرافیایی کارشناسی آنها به کل کشور گسترش می یابد. مثلا کارشناسی ملک در شیراز توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان در شیراز انجام و کارشناس ملک در گیلان کار قیمت گذاری رسمی زمین و ویلا و آپارتمان را در شهر های استان گیلان انجام می دهد.

کارشناس رسمی دادگستری مازندران - ارزیابی رسمی قیمت گذاری املاک کارشناس ملک ارزش گذاری

کارشناسی رسمی ملک و قیمت گذاری املاک در بابلسر

کارشناسی ارزش گذاری املاک یا همان کارشناس دادگستری بابلسر در مناطق ساحلی شمال کشور مانند بابلسر و سرخرود می تواند به گونه ای متفاوت از شهر های دیگر کشور باشد چون این شهر ها دارای مناطق و محله هایی در داخل خود هستند که بیشتر جمعیت بومی شهری در آن ساکن بوده و مناطقی در داخل شهر مانند خیابان نخست وزیری یا در مجاورت شهر مثل شهرک دریاکنار وجود دارند که بیشتر ساکنان آن را توریست ها تشکیل داده و به عنوان خانه ویلایی یا آپارتمان ویلایی استفاده می کنند.

بابلسر نیز مانند شهر های ساحلی دیگر دارای بافت ویژه ای از نظر تفریحی توریستی است. مناطقی از شهر بابلسر مانند منطقه نزدیک به دریا و شرق رودخانه بابلرود که به نام منطقه نخست وزیری معروف است دارای مجتمع های آپارتمانی متعددی است که مالکان آن از تهران و مشهد و استان خراسان و اصفهان آنها را خریداری نموده و به عنوان خانه تعطیلاتی (vacation home) از آن استفاده می کنند و از این نظر دارای قیمت های بالایی در خرید و فروش می باشد که توسط کارشناس رسمی دادگستری بابلسر مورد ارزیابی قیمت گذاری قرار می گیرد.

اما همین تجمع خانه های ویلایی در مناطق دیگر شهر بابلسر مانند پارکینگ ها و یا شهرک های صفاییه وضعیت دیگری را ایجاد کرده که از نظر قیمت گذاری روی آپارتمان و زمین ، توجه دیگری را می طلبد.

در منطقه بابلسر، شهرک های قدیمی مانند دریاکنار و خزر شهر وجود دارند که از قدیمی ترین شهرک های منطقه بوده و با توجه به ویلا ها و آپارتمان های ویلایی لوکس در آنها دارای ارزش کارشناسی بالایی هستند.

برخی از مالکان ساختمان های ویلایی در مازندران نیاز به تهاتر املاک با ملک های تهران دارند که در این صورت باید کارشناسی املاک تهران توسط کارشناس رسمی ساختمان تهران صورت بگیرد.

کارشناسی ملک در چمستان

در چند سال اخیر در جاده چمستان و بین شهر های آمل و چمستان، زمین های زیادی به صورت شهرکی یا تکی به صورت ویلا های دوبلکس و تریپلکس و همکف ساخته شده اند. این ویلا ها در محدوده جنوب جاده آمل – چمستان مانند سعادت آباد و امیر آباد و کچل ده وجود دارند و برخی دیگر در سمت شمال جاده چمستان به آمل مانند ساییج محله و روستا های جنوب پارک جنگلی نور و همچنین تعدادی از این ویلا ها در محدوده جاده ولیسده به کلوده قرار دارند مانند روستا های حسین آباد و سیاه لش که توسط کارشناس دادگستری در چمستان قیمت گذاری می شود.

کارشناسی رسمی قیمت گذاری ویلا ها و املاک چمستان توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان انجام می شود. کارشناس ارزیاب ملک در چمستان برای ارزش گذاری ویلا ها و زمین و برخی آپارتمان ها انجام می شود.

بازار خرید و فروش ویلا و خانه های دوبلکس در محدوده جاده چمستان به آمل و جاده کلوده به ولیسده متاثر از اقتصاد املاک در کل کشور است و ممکن است در دوره ای بسیار پر رونق و در دوره ای دیگر کم رونق باشد که در کارشناسی قیمت گذاری ویلا مازندران توسط کارشناس رسمی ارزیاب ساختمان موثر است.

برای مشاوره کارشناسی در زمینه کارشناسی املاک در چمستان توسط کارشناس رسمی املاک دادگستری مقیم در مازندران می توانید با ما تماس بگیرید.

قیمت گذاری ملک توسط کارشناس دادگستری در فریدونکنار

در شهر فریدون کنار و اطراف آن مانند جاده درویش خیل آمل و چهار راه رییس آباد و کچب تا دابو دشت نیز شهرک های ویلایی و مجتمع های آپارتمانی و ویلا های دوبلکس زیادی وجود دارند که مشاوره کارشناسی با کارشناس دادگستری فریدون کنار هنگام خرید یا فروش ملک می تواند به شما در جهت ایمنی معامله کمک کند. شهرک فرزاد شهر بین سرخرود و فریدون کنار، یکی از این شهرک های ویلایی در بر جاده ساحلی شمال است که توسط کارشناس دادگستری در فریدونکنار مورد کارشناسی ارزیابی قیمت قرار می گیرد.

کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان یا همان کارشناس ارزش گذاری ملک دادگستری در محدوده فریدونکنار با بررسی قیمت های کارشناسی ویلا ها و زمین ها و آپارتمان های شهرکی در آن منطقه به تهیه گزارش کارشناسی ملک برای سازمان ها مانند بانک ها یا سفارت خانه ها به منظور بررسی تمکن مالی متقاضیان ویزا و مهاجرت می پردازد.

کارشناسی ارزش گذاری ملک در ساری

ساری به عنوان مرکز استان مازندران مملو از ساختمان های اداری دولتی مانند استانداری و سرپرستی بانک های استان و نمایندگی های شرکت های خصولتی یا نیمه دولتی است و به همین علت مرکز تجمع شرکت های بزرگ استان مانند شرکت های پیمانکاری و شرکت های مهندسین مشاور نیز می باشد.

مرکز کارشناسان رسمی و کانون کارشناسان استان مازندران نیز در خیابان مازیار از شهر ساری قرار دارند و محل مدیریت و برگزاری همایش های کارشناسان رسمی دادگستری مازندران می باشند.

شهر ساری دارای چند خیابان اصلی قدیمی مانند خیابان فرهنگ و خیابان قارن و خیابان طبرسی و خیابان جمهوری بوده که بافت قدیم مسکونی شهر ساری با خانه های قدیمی و مراکز مغازه های تجاری قدیمی در آنها قرار دارد.

خیابان های جدیدی نیز به ساری در سالیان اخیر اضافه و به مرور دارای رونق تجاری و اداری شده اند که از جمله آنها می توان به خیابان طالقانی و خیابان پاسداران و همچنین کمربندی ساری و بلوار کشاورز نام برد که کارشناس دادگستری در ساری به کارشناسی قیمت گذاری املاک آنها می پردازد.

کارشناسی ملک در ساری نیاز به شناخت شهر دارد، این که مردم شهر بین ارزش کارشناسی ساختمان های این طرف و آن طرف یک ریل آهن تا چه حد تفاوت قائل هستند چیزی نیست که با یک نگاه کارشناسی بیرونی قابل تخمین باشد. به قول خودشان این ور راهبند و آن ور راهبند.

کارشناس رسمی املاک دادگستری در ساری کار کارشناسی قیمت گذاری ملک در شهر ساری و مناطق اطراف آن را انجام می دهد.

کارشناس ارزیابی ملک در شهر سرخرود و درویش آباد

سرخرود متشکل از یک بافت اصلی مسکونی بوده که در مجاورت رودخانه هراز قرار دارد و محل زندگی مردم شهر است و در اطراف آن ، مناطقی به عنوان بورس خانه های ویلایی و آپارتمان های توریستی وجود دارد که از این مناطق می توان به منطقه معروف به خط دریا در سرخرود نام برد که در آن شهرک های زیادی وجود دارد و بیشتر آنها بعد از انقلاب ساخته شده اند.

شهرک های خانه دریا و شهرک مهندسین و فرزاد شهر نیز در این حوزه قرار دارند که هر کدام مختصات خود را دارند که یک کارشناس رسمی ساختمان باید به آن توجه کند. کارشناسی ارزیابی قیمت یک ملک که در قسمت جنوب جاده ساحلی قرار دارد و یک ملک که در قسمت شمالی جاده ساحلی یعنی سمت دریا قرار دارد با هم متفاوت است و زمین ها و ویلا های این شهرک ها توسط کارشناس دادگستری در سرخرود قیمت گذاری رسمی می شود.

قیمت آپارتمان های ویلایی پلاک اول دریا در دو سه سال اخیر رشد زیادی کرده است و کارشناس رسمی مازندران ، این مورد را در نظر می گیرد. آپارتمان هایی که در برج های مسکونی قرار دارند که دارای مدیریت قوی و لابی من و مشاعات قوی مانند استخر و سونا و جکوزی هستند نیز دارای مرغوبیت بیشتری از نظر کارشناسی قیمت ملک در شمال کشور هستند که این مورد در کارشناسی ملک توسط کارشناس دادگستری سرخرود در نظر گرفته می شود.

ارزش ملک در منطقه خط دریا سرخرود مازندران با توجه به توجه روز افزون مردم شهرهایی مانند مشهد و گرگان و تهران و آمل به آن در سالیان اخیر بطور فزاینده ای افزایش یافته است و به تبع خود، ارزش کارشناسی ملک در خط دریا را تحت تاثیر قرار داده است.

هم اکنون آپارتمان های خط دریای شهر سرخرود به قیمت واقعی خود نزدیک شده اند و این موضوع در مورد آپارتمان های پلاک یک دریا و یا دارای دید مستقیم به دریا صادق تر است.

از مناطق دیگری که در حوزه سرخ رود در چند سال اخیر محل گسترش ساخت و ساز ویلا و آپارتمان و خرید و فروش زمین بوده می توان به درویش آباد، معلم کلا، بیشه کلا، عزت آباد و ملا کلا نام برد.

روستای وزرا محله در جنوب سرخرود با آب بندان های خود همه ساله پذیرای قو های سیبری در فصل پاییز و زمستان است که با توجه به محدودیت های وضع شده توسط سازمان حفظ محیط زیست باید به آن الزامات در کارشناسی زمین و تعیین قیمت ملک توجه کرد.

منطقه خط دریا اصطلاحا به قسمتی از اراضی شرق بافت شهر سرخرود تا فریدون کنار و شمال جاده ساحلی گفته می شود. این منطقه با چند خیابان شمالی جنوبی که از دریا تا جاده ساحلی امتداد دارند به جاده متصل است. می توان گفت که قدیمی ترین راه دسترسی این منطقه، که به نام خط دریا معروف بوده و اکنون بیشتر به خیابان قوری معروف است که در انتهای این خیابان و در شمالی ترین نقطه آن، یک قوری بزرگ به عنوان نماد در حریم دریا و در کنار تریا قرار دارد. این منطقه با خیابان های موازی دیگری مانند گلشهر و رستوران وحید نیز به دریا متصل است و به جاده ساحلی مازندران دسترسی دارد.

کارشناس رسمی املاک سرخرود به کارشناسی ارزش گذاری زمین، خانه، آپارتمان، ویلا، برج و ساختمان های تجاری سرخرود و شهرک های اطراف آن مانند خانه دریا و گلزا و درویش آباد و عزت آباد و چاکسر و آپارتمان های خیابان های گلستان و بوستان و نهارخوران می پردازد.

برای مشاوره کارشناسی با ما تماس بگیرید.

کارشناس ارزیابی ملک در شهر آمل

آمل یکی از شهر های قدیمی استان مازندران است که دارای کارشناسان رسمی دادگستری در رشته های راه و ساختمان، رشته کشاورزی، رشته امور ثبتی، رشته تاسیسات ساختمانی و برق ، ماشین و تاسیسات کارخانجات است.

آمل در ابتدای جاده هراز و اولین شهر ورودی از آن و استان تهران است و شاید به همین دلیل ، ارزش زمین و ساختمان در آن تا حدی با شهر های مجاور متفاوت است و ممکن است ساختمان های مشابه در آن دارای قیمت کارشناسی بالاتر از شهر های مجاور باشد که کارشناس دادگستری آمل به آن توجه می کند.

وجود بافت قدیمی و تاریخی در شهر آمل باعث می شود که یک کارشناس رسمی ارزیابی ملک در برآورد ارزش کارشناسی برآورده شده ی آنها توسط کارشناس رسمی دادگستری در آمل به نزدیکی به اماکن باستانی و تاریخی شهر و الزامات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توجه داشته باشد.

مناطقی از شهر آمل نیز مورد توجه زیاد مردم از نظر رونق مسکونی هستند (مانند خیابان هراز) که ارزش کارشناسی ساختمان ها و زمین های آن بیشتر از مناطق مسکونی دیگر است. رودخانه هراز، شهر آمل را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می کند و در کارشناسی ملک در این شهر نیز مانند ساری یک چیز را به یاد داشته باشید: شرق و غرب رودخانه هراز (یا در گویش محلی یور و یر) که تفاوت ارزش زمین و ساختمان در این دو بخش در نزد مردم منطقه از قدیم وجود داشته و باید در تعیین ارزش سرقفلی مغازه های تجاری و ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی و زمین مورد توجه هر کارشناس رسمی دادگستری مازندران قرار گیرد.

در بخش مرکزی آمل به مرکزیت بخش امام زاده عبدالله، مناطقی وجود دارند که در چند سال گذشته مورد توجه عام برای ساخت ساختمان های ویلایی شده اند که از آن جمله می توان به بالا خیابان لیتکوه و منطقه چلاو (پاشا کلا، سنگچال، کنگرج کلا و فیلبند) و روستا های جاده چمستان مانند امیر آباد و سعادت آباد نام برد که با توجه به نوع ساخت متفاوت ساختمان های ساخته شده در چند سال اخیر، تصمیم گیری برای یک کارشناس ارزیابی قیمت ساختمان سخت می شود.

کارشناسی ارزیابی ملک در لاریجان

منطقه لاریجان در دو طرف جاده هراز و در کوهستان های بین آمل و تهران در حد جنوبی استان مازندران قرار دارد و با توجه به آب و هوای خشک و خنک آن، مملو از خانه های ویلا یی به عنوان مقاصدی برای گردشگری آخر هفته است.

از جمله روستا های ییلاقی منطقه لاریجان می توان به آب اسک، رینه، پلور، دلارستاق، نمارستاق، بهرستاق، نوا، نیاک و آبگرم لاریجان و امیری اشاره کرد و کارشناس رسمی دادگستری در لاریجان به قیمت گذاری رسمی املاک در لاریجان مازندران می پردازد.

با توجه به این که بسیاری از عرصه های موجود در این مناطق، زمین های بدون سند مالکیت شش دانگ ثبتی هستند موارد سند های معارض نیز در آن وجود دارد و همچنین ارزش کارشناسی زمین در لاریجان به نزدیکی به بافت مسکونی بومی یا خوش نشین نیز بستگی دارد که کارشناس ارزیابی املاک باید به آن توجه کند.

کارشناسی ملک و ساختمان در بابل و امیرکلا

بابل از نظر جغرافیایی در مرکز مازندران قرار دارد و یکی از شهر هایی است که دارای مراکز تجاری متعدد بوده و از سالیان دور دارای مرکزیت خرید و فروش و تجاری در مازندران بوده است.

زمین های شهر بابل دارای آب زیرزمینی با عمق کم و نزدیک به سطح زمین هستند و حتی برخی از نقاط شهر در گذشته دور غرق در آب بوده اند (معروف به بحر ارم) که سطح آب در این زمین ها می تواند در کارشناسی قیمت گذاری زمین توسط کارشناس دادگستری در بابل موثر باشد.

همچنین برخی از پاساژ ها و مجتمع های تجاری در شهر بابل دارای رونق بسیار بیشتر از بقیه بوده و این در کارشناسی تعیین ارزش سرقفلی تجاری مغازه ها مورد توجه توسط کارشناس ساختمان قرار می گیرد.

کارشناس ارزیابی قیمت ملک در بهشهر و نکا

بهشهر و نکا از جمله شهر هایی هستند که در آنها تراکم جمعیت کم و زمین زیاد است و به همین دلیل قیمت زمین ها در این دو شهر نسبت به سایر شهر ها کم تر به نظر می رسد و کارشناس دادگستری در بهشهر با توجه به آخرین قیمت های خرید و فروش شده ی املاک در شهر بهشهر و نکا به قیمت گذاری رسمی املاک بهشهر و نکا می پردازد.

وجود کارخانه جات بزرگ در این دو منطقه و همچنین معادن سنگ و شن و ماسه و کارخانه سیمان و همچنین فرودگاه و منطقه آزاد بند امیر آباد و جاده گهر باران، این منطقه را از دیگر نقاط استان مازندران از نظر کارشناسی املاک متمایز کرده است.

کارشناس رسمی در محمود آباد و نور و رویان

محمودآباد و نور هر دو در کنار ساحل دریا قرار دارند و صبغه توریستی و گردشگری آنها بر هر چیز دیگری می چربد. زمین ها کشاورزی اطراف این دو شهر در سالیان اخیر به مرور تبدیل به عرصه های ویلا سازی شده و از بافت کشاورزی خارج شده است.

نور و محمود آباد مازندران و شهر جدید ایزد شهر در بین آن دو، دارای شهرک های متعدد ویلایی و آپارتمانی توریستی هستند. یک کاشناس رسمی راه و ساختمان برای ارزیابی زمین و ساختمان در این شهرک ها به مساحت زمین، کیفیت ساخت ویلا، نقشه معماری و پلان داخلی ساختمان، نمای ساختمان و امکانات رفاهی مشاع در شهرک مانند استخر های روباز و بسته و زمین های ورزشی و دستگاه های ورزشی و تریا ها و کافه ها و رستوران های داخل شهرک نیز علاوه بر مرغوبیت موقعیت جغرافیایی و میزان اقبال عمومی مردم به آن شهرک ها توجه می کند.

شهرک های ایزدشهر و شهرک پزشکان و شهرک نفت رستم رود و مناطق اطراف هتل نارنجستان از جمله شهرک هایی هستند که مشاوره کارشناسی ملک در آنها توسط کارشناس دادگستری محمودآباد مازندران مورد نیاز است.

کارشناس رسمی ارزیابی ملک در نوشهر و چالوس و متل قو (سلمانشهر)

نوشهر و چالوس با فاصله ی کمی از هم دیگر و در غرب استان مازندران قرار دارند. نوشهر با داشتن یکی از بنادر مهم کشور و محل استقرار سازمان بنادر و کشتیرانی و نیروی دریایی ایران دارای موقعیت سوق الجیشی بوده و همچنین آپارتمان های ویلایی زیادی نیز در آن وجود دارد که مشاوره کارشناسی رسمی املاک در نوشهر توسط کارشناس دادگستری در نوشهر انجام می شود.

همچنین منطقه چلندر و دزدک و چیلک در شرق آن دارای باغ ویلا های زیادی است. منطقه ییلاقی و کوهستانی کجور و کلاردشت و دریاچه ولشت نیز در جنوب چالوس قرار داشته و ساختمان های ویلایی زیادی در آنها ساخته شده است و بسیاری از آنها دارای قیمت های کارشناسی بالایی هستند.

شرکت سرمایه گذاری مسکن در چالوس چند مجتمع مانند بام چالوس را در اطراف چالوس ساخته است و قیمت گذاری رسمی آنها توسط کارشناس دادگستری در چالوس صورت می گیرد.

کارشناسی شهرک های ویلا یی رویان، ونوش و انارور و نارنج بن مازندران

منطقه ونوش و انارور و نارنج بن که بین رویان (علمده) و نوشهر قرار دارند دارای شهرک های متعدد ویلایی نشین هستند و با توجه به این که این شهرک ها به دریا و جنگل نسبتا نزدیک هستند و از طرفی پارک جنگلی سیسنگان و دریاچه آویدر و دریاچه ارواح نیز در این منطقه قرار دارند دارای طرفداران زیادی در بین گردشگران شده اند و کارشناس دادگستری در رویان به اثر آنها در مرغوبیت املاک اطراف رویان و قیمت گذاری املاک توجه دارد.

قیمت گذاری ساختمان های ویلایی دوبلکس در شهرک های اطراف این روستا ها با توجه به مشخصات ویلا مانند مساحت عرصه (زمین) و مساحت ساختمان و مشخصات متریال های بکار برده شده در آن ها و موقعیت جغرافیایی منطقه ای آن ها انجام می شود.

ارزش گذاری ملک در کلاردشت مازندران

کلاردشت از جمله مناطقی است که با توجه به نزدیکی به شهر بزرگی مانند چالوس و از طرفی دیگر آب و هوای کوهستانی و وجود زمین های زیاد آن، در چند سال اخیر به منطقه پر رونق از نظر ساخت ویلا های مسکونی تبدیل شده است. از این نظر، املاک و ساختمان های کلاردشت، رشد قیمت زیادی را در ده پانزده سال اخیر داشته اند و کارشناس دادگستری در کلاردشت از آن آگاهی دارد.

مرزن آباد در نزدیکی کلاردشت و در بر جاده چالوس قرار دارد. دریاچه ولشت از جمله نقاط دیدنی گردشگری این منطقه است.

ارزیابی املاک در نمک آبرود

شهرک نمک آبرود و مناطق اطراف آن مانند کلار آباد و هچیرود دارای زمین ها و خانه ها و ویلا های شهرکی هستند و با توجه به نزدیکی کوه و جنگل و دریا دارای موقعیت و مرغوبیت خوبی هستند. همچنین در این منطقه مجتمع های تجاری و گردشگری متعددی وجود دارد که بافت برخی نقاط آن را به تجاری تبدیل کرده است.

در این منطقه ویلا های دوبلکس و تریپلکس زیادی وجود دارد که کارشناس دادگستری در نمک آبرود برای کارشناسی ملک نمک آبرود با بررسی مشخصات ساختمانی به کارشناسی قیمت گذاری ویلا نمک آبرود می پردازد.

کارشناس رسمی قیمت گذاری ویلا در تنکابن مازندران

تنکابن که نام قدیم آن شهسوار بوده دارای باغ های مرکبات زیادی در مناطق اطراف خود بوده و همچنین از شهر های پرجمعیت استان مازندران می باشد. تنکابن با نزدیکی به دریا و جنگل دارای اقبال عمومی از کل ایران برای ساخت ویلا و آپارتمان می باشد و کار ارزش گذاری رسمی آن توسط کارشناس دادگستری در تنکابن انجام می شود.

نشتارود و عباس آباد تنکابن و سلمان شهر در نزدیکی دریا قرار دارند. املاک منطقه خرم آباد و جاده دو هزار و سه هزار تنکابن یا شهسوار از مناطق قدیمی تنکابن است که ساختمان های ویلایی خوش نشین و همچنین مناطق بومی نشین وسیعی دارد.

کارشناسی ملک در رامسر مازندران

رامسر، غربی ترین شهر در استان مازندران می باشد و کاخ شاه و هتل قدیم رامسر و جواهرده در کوه های جنوب آن از جمله نقاط دیدنی رامسر هستند. قیمت گذاری ساختمان های ویلایی و مجتمع های گردشگری در شهر رامسر توسط کارشناس دادگستری در رامسر و مناطق توریستی اطراف آن مانند شیرود، جواهر ده و کتالم و سادات شهر و نیاسته با در نظر گرفتن مرغوبیت ملک، قیمت زمین و ارزش و کیفیت ساخت ساختمان و عوامل موثر دیگر صورت می گیرد.

رامسر دارای فرودگاه و دسترسی هوایی به مشهد و تهران می باشد.

شهر رامسر از یک طرف دارای زمین ها و ساختمان های ویلایی در منطقه شهری و ساحلی مانند بلوار معلم (بلوار کازینو) و چالکرود دارد و  از طرفی مناطقی که خانه های ویلایی کوهپایه ایی تا کوهستانی دارد که از آن میان می توان به منطقه جواهرده و کتالم و سادات شهر و گالش محله و میان لات اشاره کرد.

ویلا ها و آپارتمان هایی که در مناطق جنگل های دالخانی رامسر ساخته شده اند نیز توسط کارشناس رسمی املاک در رامسر صورت می گیرد.

گروه کارشناس آنلاین چگونه در امور کارشناسی رسمی استان مازندران به شما کمک می کند؟

تعیین ارزش کارشناسی زمین و ساختمان و کارخانه و کارگاه های صنعتی و تولیدی و زمین های کشاورزی توسط کارشناس رسمی دادگستری مازندران در رشته های راه و ساختمان و نقشه برداری و کارشناس رشته کشاورزی و کارشناس رسمی رشته برق، ماشین و تاسیسات کارخانجات و رسیدگی به اختلافات در اسناد ثبتی توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته امور ثبتی در استان مازندران انجام می گیرد.

گروه کارشناس آنلاین (ساتیا) با همکاری کارشناسان رسمی دادگستری مقیم در استان مازندران و سایر استان های ایران می تواند در زمینه مشاوره کارشناسی یا سایر خدمات کارشناسی مانند ارزیابی قیمت زمین، ساختمان و آپارتمان و ویلا به شما کمک کند.

مدیریت: مهدی شهداد Mehdi Shahdad

کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان

تلفن دفتر: 44231706(021)

موبایل: 2282044-0912

Official appraiser for price evaluation of all types of properties like apartments, buildings, villas, ground plots and machinery in Mazandaran province in Iran is done by our official experts in Sathya official experts’ group (KarshenasOnline).

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *