جستجو کردن

کارشناس رسمی دادگستری ارزش گذاری املاک تهران – کارشناس دادگستری تهران 1402

کارشناس رسمی دادگستری ارزش گذاری املاک تهران – کارشناس دادگستری تهران 1402

کارشناس دادگستری ملک تهران – مشاوره در کارشناسی رسمی قیمت گذاری املاک در تهران توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته ساختمان – . در مورد امور کارشناس رسمی دادگستری تهران مانند کارشناسی قیمت گذاری املاک و ساختمان های اداری و مسکونی و تجاری و گردشگری و سفارت خانه ها و درخواست کارشناس دادگستری در تهران می توان به این اشاره کرد که تقریبا همه ی ارگان های اصلی در رابطه با کارشناسان رسمی مانند کانون کارشناسان رسمی تهران، شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز امور کارشناسان رسمی قوه قضاییه در استان تهران مستقر هستند و مانند امور اداری دیگر در کشور ما ایران، مرکزیت امور کارشناسی در تهران قرار دارد. ارزیابی رسمی املاک تهران و قیمت گذاری ساختمان ها و تعیین ارزش کارشناسی سرقفلی تجاری مغازه ها و نقشه برداری توسط کارشناس رسمی دادگستری استان تهران انجام می شود.

تلفن دفتر کارشناس رسمی تهران برای مشاوره در زمینه کارشناسی رسمی دادگستری قیمت گذاری ملک: (کارشناس رسمی قیمت گذاری) 44231706 (021)

موبایل کارشناس رسمی دادگستری تهران 2282044-0912

کارشناس رسمی دادگستری تهران - گروه کارشناس آنلاین ارزیابی آپارتمان زمین ملک خانه ویلا کارخانه کارشناسی

کارشناسی رسمی املاک (ارزیابی) توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران

ارزیابی قیمت ملک و یا تعیین ارزش کارشناسی آپارتمان برآورد و کارشناسی تایید تمکن مالی متقاضیان مهاجرت و یا مشاوره در اختلافات ثبتی در گروه کارشناس آنلاین توسط کارشناسان رسمی مقیم در استان تهران با پروانه در رشته های تخصصی کارشناسی راه و ساختمان و نقشه برداری، رشته امور ثبتی، برق، ماشین و تاسیسات کارخانجات، حسابداری و حسابرسی، کارشناس رسمی خودرو و دیگر رشته ها انجام می گیرد.

ساختمان های خاص در تهران مانند کارخانه صنعتی و تولیدی و هتل ها و اراضی با کاربری ویژه مانند اراضی با کاربری تفریحی-توریستی یا کاربری آموزشی باید توسط کارشناس دادگستری ساختمان که دارای صلاحیت مربوطه هستند کارشناسی شود.

برای کاخانه هایی که در استان تهران مستقر هستند ارزش گذاری روی کالا های صنعتی و تجهیزات و دستگاه ها و ماشین آلات تولیدی کارخانه ها و ابزار و ادوات فنی و صنعتی معمولا توسط کارشناس دادگستری ماشین آلات (کارشناس رسمی دادگستری رشته ی برق، تاسیسات و کارخانجات انجام می گیرد.

نقشه برداری و تهیه نقشه یو تی ام و یک دو هزارم از زمین های داخل تهران باید توسط کارشناس رسمی ساختمان یا نقشه برداری یا امور ثبتی که دارای صلاحیت در این زمینه باشد تهیه و مورد تایید قرار گیرد.

کارشناسی رسمی قیمت خودرو در تهران توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته وسایل نقلیه انجام می شود.

پراکندگی حوزه جغرافیایی کارشناسان رسمی در تهران

کانون کارشناسان تهران (خیابان ظفر، بین خیابان شریعتی و بزرگراه مدرس) و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری قوه قضاییه (خیابان آفریقا – جوردن) هر دو در تهران مستقر هستند.

این دو مرجع، بعد از گرفتن آزمون و مصاحبه های حضوری علمی و برگزاری دوره های کارآموزی به واجدین شرایط، پروانه کارشناسی رسمی دادگستری در حوزه هایی مانند منطقه یک تهران، حوزه شمال شرق و لواسان تهران و فشم و میگون، حوزه شرق تهران، حوزه کارشناسی شهر ری و کهریزک، پاکدشت و ورامین، حوزه پردیس و دماوند جهت ارزیابی رسمی ارزش کارشناسی ملک های مختلف مانند آپارتمان، زمین، ویلا، کارخانه صنعتی، ماشین آلات تولیدی، ارزیابی قیمت خودرو، تعیین ارزش سرقفلی تجاری مغازه ها و رسیدگی به اختلافات ثبتی و نقشه برداری و رشته های تخصصی کارشناسی صادر می کنند.

لازم به ذکر است که کارشناسان رسمی بعد از پنج سال سابقه کارشناسی می توانند در کل استان تهران و پس از یازده سال کارشناسی می توانند در کل کشور به انجام کار کارشناسی بپردازند.

برای دیدن جزئیات قوانین مربوطه می توانید به صفحه نظام نامه صلاحیت جغرافیایی کارشناسان رجوع کنید.

درخواست کارشناس رسمی در شهر های استان تهران

استان تهران با استان های البرز، مازندران، سمنان، قم و مرکزی همسایه است و شامل 16 شهر اصلی به نام های شهرستان اسلامشهر ، شهرستان بهارستان ، شهرستان پاکدشت ، شهرستان پردیس ، شهرستان پیشوا ، شهرستان تهران ، شهرستان دماوند ، شهرستان رباط‌کریم ، شهرستان ری ، شهرستان شمیرانات ، شهرستان شهریار ، شهرستان قدس ، شهرستان قرچک ، شهرستان فیروزکوه ، شهرستان ملارد و شهرستان ورامین می باشد.

هر کدام از این شهر ها دارای کارشناس رسمی مقیم در آنها هستند و می توانید برای استفاده از خدمات کارشناسی گروه کارشناس آنلاین از شهریار گرفته تا پاکدشت ورامین و از شهر ری گرفته تا لواسان کوچک و بزرگ با ما تماس بگیرید.

کارشناس رسمی دادگستری استان تهران - کارشناس آنلاین

کارشناس رسمی املاک منطقه های شهرداری شهر تهران

شهر تهران در تقسیم بندی کنونی شهرداری تهران به 22 منطقه تقسیم شده است که از منطقه 4 شهرداری در شرق تهران تا منطقه جدید 22 در غرب و از منطقه یک در شمال تهران تا منطقه 20 در جنوب تهران گستردگی دارد.

هر کدام از مناطق شهری تهران دارای خصوصیات مختص به خود هستند مثلا برخی از نقاط منطقه یک و چهار تهران دارای مشکلاتی از قبیل کاربری و تداخل با اراضی مورد نظر سازمان منابع طبیعی دارند و برخی از ملک های مناطق مرکزی تهران مانند مناطق 10 و 11 و 12 تهران دارای محدودیت هایی از جانب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند.

کارشناسی تعیین ارزش ملک (آپارتمان، خانه ویلایی، زمین کلنگی، ملک تجاری، سرقفلی مغازه، کارخانه های صنعتی و کارگاه های تولیدی واقع در شهرک های صنعتی) با توجه به ارزش عرصه (زمین) و اعیانی (ساختمان موجود در ملک) انجام می شود.

در کارشناسی به پارامتر هایی مانند دو نبش بودن زمین، میزان عرض بر به کوچه یا خیابان، کاربری ملک، امکان توسعه ملک در آینده، حقوق ارتفاقی ملک، متریال مورد استفاده در ساخت ملک و عمر ساختمان و … توجه می شود. بطور کلی عوامل موثر در تصمیم گیری برای تعیین ارزش کارشناسی ملک آن قدر متنوع و پیچیده است که در عمل نمی توان آن را فرموله کرد و نیاز به تشخیص کارشناس رسمی دادگستری ساختمان و مشاوره کارشناس رسمی دارد.

معرفی کارشناسان رسمی ساختمان در منطقه های شهرداری تهران

هر کدام از مناطق شهری تهران دارای خصوصیات خاص خود هستند که در ادامه به معرفی برخی از مناطق تهران پرداخته می شود:

کارشناس رسمی دادگستری ملک در منطقه 1 تهران

منطقه یک تهران (شامل شمیران) در شمال تهران بیشتر در گذشته های دور به عنوان ییلاق مورد استفاده مردم تهران قدیم قرار داشت و پر از باغ های مختلف بود که هنوز هم برخی از آنها مانند باغ سفارت ایتالیا در فرمانیه تقریبا به همان صورت از دوره قاجار باقی مانده اند.

منطقه یک دارای محلات متعددی است که می توان آن ها را به صورت زیر برشمرد:

اراج ازگل امامزاده قاسم (شمیرانات) اوین باغ فردوس تجریش جماران چیذر حصار بوعلی حکمت دارآباد دانشگاه گلها دربند درکه دزاشیب زعفرانیه سوهانک شهرک نفت الهیه، اقدسیه، آجودانیه، کامرانیه، شهید محلاتی  فرمانیه قیطریه کاشانک کوهسار گلابدره محمودیه نیاوران ولنجک

برخی از مناطق منطقه یک و شمیران پر از فضای سبز و تا حدی باغ شهر هستند. بیشتر خانه های ویلایی لوکس قدیمی تهران در این منطقه و خانه های جدید تر آنها در منطقه 2 در غرب تهران قرار دارند. قدمت بنا های این محله ها ممکن است به دوره پهلوی اول برسد و دیدن ساختمان هایی با قدمت ساخت بالای پنجاه شصت سال در این منطقه چیز عادی است. کاهش قیمت ساختمان بر اثر سن ساختمان و قدمت ساخت طبیعی است و حد و حدودی در امر کارشناسی ساختمان دارد که در این مورد می توانید صفحه میزان کاهش قیمت ساختمان بر اثر قدمت ساخت را در سایت کارشناس آنلاین ببینید.

کارشناسی تعیین ارزش آپارتمان های این منطقه با در نظر گرفتن مساحت مفید بنا، کیفیت ساخت داخلی آن، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ، نوع و طراحی نمای ساختمان و مشاعات ساختمان انجام می شود. در این منطقه ساختمان های بسیاری وجود دارد که دارای مشاعات قوی مانند استخر های بزرگ مشاع، تالار اجتماعات، لابی بزرگ و زیبا، سرایداری و نگهبانی تمام وقت و اتاق ورزش هستند و کارشناس رسمی دادگستری با توجه به میزان و نوع مشاعات و مشخصات خود واحد و دکوراسیون داخلی آن در باره قیمت کارشناسی آن تصمیم می گیرد.

کارشناس دادگستری ساختمان در منطقه 2 تهران

منطقه دو تهران از شمال تهران و محله های سعادت آباد و پونک شروع شده و با در بر گرفتن محله هایی مانند شهرک ژاندارمری، مرزداران، گیشا، شهرک غرب، شهرآرا، صادقیه تا حد شمال شرقی میدان آزادی ادامه پیدا می کند. این منطقه شامل محلات نسبتا جدیدتر شهر تهران است که برخی از آن ها در دوره پهلوی دوم و برخی حتی بعد از انقلاب، مسکونی متراکم و آباد شده اند. کارشناسی ملک غرب تهران از سعادت آباد تا پونک و جنت آباد و صادقیه و مرزداران تا منطقه 22 چیتگر را در بر می گیرد.

از جمله محلات اصلی منطقه دو تهران می توان به محله آسمان ایوانک برق آلستوم پرواز پونک تهران‌ویلا توحید تیموری درختی دریا دریان نو سعادت‌آباد شهرآرا شهرک قدس صادقیه طرشت کوی فراز فرحزاد کوی نصر مرزداران شرقی مرزداران  غربی اشاره کرد.

محلاتی مانند شهرک غرب در دوره پهلوی دوم مسکونی و آباد شدند که درقسمتی از آن مجتمع های آپارتمانی مدرن و در برخی از قسمت های آن ساختمان های ویلایی شیک ساخته شد که هنوز هم بافت برخی از خیابان های آن مانند خیابان ایران زمین، ویلایی باقی مانده است.

کارشناس دادگستری املاک منطقه 3 تهران

منطقه سه شهر تهران در قسمت های مرکزی و شمال شرق تهران و در محدوده خیابان های شریعتی، پاسداران، اتوبان صدر و بزرگراه مدرس قرار دارد و محلاتی مانند اختیاریه، امانیه، دروس، سیدخندان و قلهک را در بر می گیرد. کارشناس رسمی دادگستری ملک اداری تهران در بافت اداری تهران که بیشتر در مناطقی مانند عباس آباد و مطهری و ولیعصر و امانیه و جردن مستقر هستند نیز توسط کارشناس رسمی ساختمان اداری انجام می شود.

در این منطقه ساختمان های اداری زیادی نیز قرار دارد و در کارشناسی آپارتمان ها به مجتمع هایی زیادی با کاربری اداری برخورد می شود. در کارشناسی خانه های ویلایی توسط کارشناس رسمی ساختمان با توجه به ارزش بالای زمین در این منطقه، ممکن است ارزش عرصه (ارزش کارشناسی زمین) بیشترین اثر را در تعیین قیمت کارشناسی ملک داشته باشد.

از جمله محلات اصلی منطقه سه تهران می توان آرارات احتشامیه اختیاریه امانیه حسن‌آباد و زرگنده داوودیه دروس سیدخندان قبا قلهک کاووسیه را نام برد.

کارشناسی منطقه های شهرداری تهران کارشناس آنلاین

کارشناس رسمی دادگستری ارزیاب املاک منطقه 4 تهران

این منطقه در شمال شرقی ترین حد تهران قرار دارد و قسمت هایی از پاسداران، تهرانپارس، نارمک، لویزان، شیان و مجیدیه را در بر می گیرد و راه اصلی لواسان کوچک نیز از این منطقه می گذرد.

منطقه چهار تهران بیشتر شامل محله هایی از تهران هستند که در دوره پهلوی اول و با رشد جمعیت به شهر پیوستند. از حمله این ها می توان به محله اوقاف پاسداران – ضراب‌خانه تهران‌پارس شرقی تهران‌‌پارس غربی جوادیه حسین‌آباد – مبارک‌آباد حکیمیه شمس‌آباد – مجیدیه شمیران نو علم و صنعت قاسم‌آباد – ده نارمک قنات کوثر کاظم‌آباد کالاد کوهسار گلشن لویزان – شیان مجیدآباد مهران نارمک شمالی  اشاره کرد.

برای دانستن معنی عرصه و اعیان و مطالب در باره سند های اوقافی به صفحه معنی عرصه و اعیان در سند مالکیت در سایت ما (کارشناس آنلاین) رجوع کنید.

کارشناسی برای اختلافات ثبتی در املاک مجاور در تعیین حدود اربعه و اختلاف مساحت توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته امور ثبتی انجام می شود. برخی دانشگاه ها مانند دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه شهید رجایی و شهید عباسپور و همچنین برخی فضا های سبز تفریحی شهر مانند پارک های جنگلی شیان، لویزان و یاس بنی فاطمه نیز در منطقه چهار قرار دارند.

کارشناس دادگستری راه و ساختمان در منطقه 5 تهران

این منطقه در غرب تهران قرار داشته و از منطقه 22 تا منطقه 2 و محدوده صادقیه، جنت آباد جنوبی و شمالی و مرکزی و قسمت هایی از پونک و مرزداران گسترده است. منطقه 5 تهران شامل محلاتی است که بیشتر در اواخر دوره پهلوی اول و اوائل انقلاب به صورت پر جمعیت مسکونی نشین در آمده اند و کارشناس دادگستری در منطقه پنج تهران کار قیمت گذاری املاک منطقه 5 تهران را انجام می دهد.

منطقه 5 مملو از ساختمان های پنج طبقه با ده واحد مسکونی دو خوابه می باشد و به نوعی قسمتی از بافت جمعیت شهری با درآمد متوسط در این منطقه ساکن هستند. کارشناسی منطقه پنج تهران برای ارزیابی و قیمت گذاری ساختمان های مسکونی و اداری و زمین در محلات آپادانا اباذر ارم اکباتان المهدی اندیشه باغ فیض بهاران بیمه پونک جنوبی پونک شمالی جنت‌آباد جنوبی جنت‌آباد شمالی جنت‌‌آباد مرکزی حصارک سازمان آب سازمان برنامه جنوبی سازمان برنامه شمالی شاهین شهر زیبا شهران جنوبی شهران  مالی شهرک پرواز شهرک نفت فردوس کن کوهسار مرادآباد مهران انجام می شود.

با توجه به تراکم جمعیتی بالا و تعداد واحد های بالا در این منطقه، داشتن تعداد پارکینگ سندی برای یک آپارتمان می تواند اثر قابل توجهی در کارشناسی آپارتمان داشته باشد.

کارشناس رسمی دادگستری در منطقه 6 تهران

منطقه شش تهران در مرکز تهران و محدوده دانشگاه های امیرکبیر، دانشگاه تهران، خیابان های ولیعصر ، فاطمی، ایرانشهر و خیابان انقلاب واقع است. این منطقه دارای ساختمان های اداری زیادی است و کارشناسی برای شرکت های فنی مهندسی و بازرگانی در این منطقه انجام می شود.

در این خیابان ها، ساختمان مرکزی بسیاری از ادارات و سازمان های بزرگ ایران واقع است که ساختمان اکثر آنها قدیمی است. در تعیین ارزش سرقفلی تجاری برای مغازه های این منطقه باید دانست که برخی از این مغازه ها اجاره نامه سرقفلی و قرارداد سرقفلی  هم ندارند.

در منطقه شش تهران با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و اصلی ایران، شرکت های آموزشی و دفاتر کاری مرتبط با امور آموزش عالی موجود است که با توجه به این که کاربری آنها مسکونی نیست ارزش گذاری ملک آنها توسط کارشناس رسمی دادگستری تهران در رشته راه و ساختمان با صلاحیت “ارزیابی اراضی غیر مزروعی و ساختمان” انجام می شود.

محلات مختلف منطقه شش تهران عبارت است از امیر آباد ایرانشهر بهجت‌ آباد جمالزاده جهاد دانشگاه تهران ساعی سنایی فاطمی کشاورز نظامی گنجوی والفجر ولیعصر یوسف‌آباد.

کارشناس رسمی دادگستری در منطقه 7 تهران

این منطقه در مرکز تهران و پایین تر از سید خندان و محدوده عباس آباد، خیابان سهروردی و خیابان گرگان یا محدوده قصر و حشمتیه قرار دارد.

ارزیابی ارزش کارشناسی آپارتمان های کوچک متراژ در محله هایی مانند ارامنه و نظام آباد و خواجه نظام در این منطقه انجام می گیرد. قیمت گذاری آپارتمان های با کاربری اداری توسط کارشناس رسمی در محدوده های عباس آباد و مطهری و خیابان سهروردی جنوبی و سهروردی شمالی برای ساختمان های اداری سازمان های دولتی و شرکت های نیمه خصوصی انجام می شود. برای کارشناسی تجدید ارزیابی شرکت ها معمولا نیاز به کارشناسی قیمت گذاری جدید برای املاک و ساختمان ها و کارخانه های شرکت و همچنین کارشناسی اموال شرکت شامل کارشناسی خودرو در تهران و ماشین آلات می باشد که باید توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته های ساختمان و خودرو و کارشناس دادگستری ماشین آلات کارخانه جات انجام شود. برای مشاوره کارشناسی در این زمینه با دفتر ما تماس بگیرید.

منطقه هفت تهران شامل محله های ارامنه امجدیه – خاقانی بهار خواجه نصیر – حقوقی خواجه نظام الملک دهقان – گرگان سهروردی – باغ صبا شارق عباس‌آباد –  اندیشه  قصر – حشمتیه کاج مجیدیه – دبستان نظام‌آباد نیلوفر – شهید قندی می باشد.

منطقه 7 تهران ساختمان های اداری و تجاری زیادی وجود دارد و قسمت زیادی از ساختمان های اداری، دفاتر مرکزی شرکت ها و مجتمع های پزشکان در منطقه هفت شهرداری تهران و در محدوده های شریعتی و سهروردی و عباس آباد (شهید بهشتی) و خیابان مطهری و قائم مقام و کریم خان و میرزای شیرازی و میرعماد و خیابان مفتح و خیابان سرافراز وجود دارند.

کارشناس رسمی دادگستری در منطقه 8 تهران

منطقه هشت تهران در شرقی ترین حد تهران قرار داشته و شامل محله های تسلیحات (محله) تهران‌پارس دردشت زرکش فدک کرمان لشگر شرقی لشگر غربی مجیدیه مدائن نارمک هفت‌حوض وحیدیهمی باشد. منطقه 8 شامل قسمت هایی از تهرانپارس، نارمک و محدوده های وحیدیه در خیابان دماوند می باشد.

در منطقه 8 تهران محدوده های صنعتی و کارگاه های تولیدی نیز وجود دارد.

کارشناس رسمی دادگستری منطقه 10 تهران

منطقه ده تهران در مرکز تهران و در محدوده خیابان های سلسبیل و کارون و هاشمی قرار دارد. این منطقه نیز بورس آپارتمان های کوچک متراژ در تهران است. منطقه ده تهران شامل محله های بریانک زنجان جنوبی سلسبیل جنوبی سلسبیل شمالی شبیری – جی کارون جنوبی کارون شمالی هاشمی هفت‌‌چنار می باشد.

کارشناس رسمی در دادگستری منطقه 12 تهران

منطقه دوازده تهران یکی از قدیمی ترین مناطق تهران بوده و بازار قدیمی و مرکزی تهران در این منطقه قرار دارد. این منطقه از جنوب خیابان انقلاب شروع شده و تا شمال خیابان شوش ادامه پیدا می کند همچنین از شرق به خیابان 17 شهریور و از غرب به خیابان حافظ یا وحدت اسلامی محدود است.

بیشتر بافت قدیمی تهران در این منطقه قرار دارد. بازار قدیمی تهران یکی از قدیمی ترین بازار های سرپوشیده جهان است و چند قرن است که بیشترین داد و ستد تجاری در آن جا انجام می گیرد. کارشناسی تعیین ارزش سرقفلی تجاری برای این مغازه ها ممکن است بسیار حساس باشد زیرا در نقاطی از آن، مغازه هایی با متراژ کم مانند دو مترمربع وجود دارد که کارشناسی سرقفلی یا حق کسب و پیشه برای آنها دقت خاصی را می طلبد. ارزیابی ارزش سرقفلی تجاری توسط کارشناس رسمی تهران با صلاحیت تعیین ارزش سرقفلی و اجاره بها انجام می شود.

کارشناس دادگستری در منطقه 22 تهران

منطقه 22 یکی از جدید ترین مناطق مسکونی شهر تهران می باشد که در اتوبان همت غرب و به مرکزیت دریاچه چیتگر شکل گرفته است. منطقه بیست و دو تهران در شمال غرب تهران شکل گرفته و در آن اماکن تجاری و گردشگری زیادی مانند ایران مال، تهران مال، مجتمع تجاری آرتمیس، پارک آبی چیتگر و شهر بازی تهران لند قرار دارد.

کارشناس رسمی دادگستری تهران  – در منطقه 22 شهرک های بسیاری ساخته شده است که شامل تعدادی برج های آپارتمانی با تعداد واحد های زیاد هستند که از واحد های کوچک متراژ دو خوابه تا واحد های سه خوابه با متراژ بزرگ را در بر می گیرد.

خدمات کارشناسی ارزیابی قیمت املاک در تهران

می توانید با ما در زمینه نیاز های خود در امور کارشناسی رسمی املاک و خودرو و ماشین آلات مشورت کنید.

گروه کارشناس رسمی دادگستری ساتیا - کارشناس آنلاین ارزیابی قیمت ملک قیمت گذاری ارزش گذاری ساختمان آپارتمان تهران

گروه کارشناس آنلاین با در اختیار داشتن کارشناسان رسمی دادگستری در رشته های مختلف کارشناسی آماده مشاوره کارشناسی در پرونده های حقوقی ساختمانی و ملکی و همچنی ارزیابی قیمت کارشناسی ملک، ارزش گذاری آپارتمان، کارشناسی تمکن مالی متقاضیان مهاجرت، قیمت گذاری ساختمان، زمین کلنگی، کارشناسی ارزش خودرو و خسارت و افت قیمت آن، تعیین ارزش کارشناسی ماشین آلات کارخانه های تولیدی و صنعتی می باشد.

گروه کارشناس آنلاین – تلفن  44231706 (021)  موبایل 09122282044

برای دیدن راه های دیگر تماس با ما به صفحه تماس با کارشناس رسمی دادگستری رجوع کنید.

مقالات مرتبط

4 پاسخ

    1. سلام مشاوره کارشناسی املاک در همه جای تهران (شمال تهران، غرب و شرق یا جنوب تهران) انجام میشه و اگر ملک شما در شهرستان قرار داره کارشناسان همکار گروه ما که در استان های دیگه مثل استان فارس یا هرمزگان یا … مقیم هستند انجام می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *