جستجو کردن

شوآف در محیط های کاری استرالیا – کارشناسی ارزیاب تمکن مالی پرونده ویزای استرالیا

مطلب شوآف در محیط کاری استرالیا برای آشنایی متقاضیان مهاجرت با محیط کار در مهاجرت نقل می شود:

زیاد دیدم و شنیدم که بچه های ایرانی از مشکلاتی در محیط کار استرالیا مینالند که ارتباط مستقیم داره با مهارتهای خودشون در نمایش قابلیتهاشون . همه گفتند و شنیدید و منم گفتم که Show off در محیطهای کار استرالیا جواب میده . از طرز فکر شرقیمون بیاید بیرون ، Show off لزوما کار بدی نیست . اینجا بچه ها از دوران دبستان یاد میگیرند که چطور خودشون رو بفروشن ( منظور بد بر ندارید ) . پس اگه میخوایم پیشرفت کنیم و با اونها رقابت کنیم ، باید این ادا و اطوارهای شرقیمون رو بریزیم دور و تو زمین خودشون باهاشون حریف شیم . به هرحال انتخابیه که کردیم . ماییم که مهاجریم و باید با قواعد بازی کشور مقصد آشنا شیم .

این وسط ایمیل ، برگ برنده ماست چون در یک محاوره رو در رو ، به دلیل مشکلاتی که در شنیدن و صحبت کردن داریم ، همیشه یک قدم عقب هستیم از بقیه . اما برای ایمیل زدن ، فرصت داریم که فکر کنیم ، بخونیم و مطالعه کنیم . از نظر ساختاری و گرامری و … نوشتمون رو به حد بالایی برسونیم و بعد ارسالش کنیم . یه مقاله چند وقت پیش خوندم که به ذهنم رسوند که براتون از تریکهای ایمیل بازی بنویسم . صد درصد با همشون از لحاظ شخصی موافق نیستم و شاید خودم هم انجام نداده باشم ولی عدم علاقه من باعث نمیشه که این روشها کارایی نداشته باشه .

کارشناسی ارزیابی املاک برای مهاجرت
قیمت گذاری رسمی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری تمکن مالی

۱-     مدام غر بزنید که چقدر ایمیل میگیرید و چقدر اینباکستون پره . اینطوری خودتون رو مهم تر جلوه میدید . فقط حواستون باشه که تعداد ایمیل خوانده نشده رو اعلام نکنید . ممکنه تو جمعی باشید که صد تا ایمیل خونده نشده شما براشون حکم جک رو داشته باشه و حرفشون روی چند هزار تا باشه .

۲-     از امضای “sent from my phone” روی ایمیلهایی که با تلفن میفرستید استفاده کنید . این امضا ، خلاصه بودن و غلطهای تایپی احتمالی رو توجیه میکنه و البته نشون میده که چقدر براتون مهم بوده که این ایمیل رو بزنید .

۳-     وقتی با یک Thread ایمیل که بین همکاران در جریانه مواجهید ، حتما بعد از پاسخی که رییستون میده ، در بحث شرکت کنید حتی اگر در حدTotally agree,” “Definitely,” یا  “Took the words right out of my mouth.” باشه . نترسید ، تو ایران اسمش خودشیرینیه . اینجا اسمش حرفه ای بودنه .

۴-     اولین نفری باشید که تبریک میگید . اگر کسی کار خفنی کرده و شما مطلع میشد . نشینید یه گوشه ناخنتون رو بجوید که چرا اون کرد و من نکردم و … سریعا بهش تبریک بگید و براش آرزوی موفقیت کنید . اینطور همکارتون حس خوبی بهش دست میده و احتمالا یادش میره که شما چند ماهه کمکی بهش نکردید در انجام این پروژه .

۵-     ایده ها و نظرات خودتون رو در مورد بهبود شرایط کاری ، در ساعتهای عجیب و غریب اعلام کنید . فکر کنید که صبح همکارانتون میبینند که در ساعت سه صبح شما ایمیل زدید و مثلا  در مورد شرایط یه پروژه پرسیدید ، نظرتون رو در مورد چارت سازمانی گفتید ، یه مقاله “جالب” رو برای بقیه فرستادید و یا در مورد عملکرد رقبا نکته ای گفتید . فکر میکنید چه فکر در مورد شما میکنند ؟ مهم نیست . مهم اینه که رییستون با شما حال میکنه که چقدر ذهنتون درگیر کاره . آها راستی ، قرار نیست ساعت سه صبح بیدار باشد . تکنولوژی کمکتون میکنه که ایمیل رو وقتی که در خواب ناز هستید ارسال کنید .

۶-     بهتره که حتما در موضوع (Subject)  ایمیلهاتون اطلاعات دقیقی ارائه کنید مثلا :

  1. Subject: [Update] Latest update
  2. Subject: [Confidential] Please don’t share
  3. Subject: [WE DID IT] We did it!

7-     هر وقت احساس کردید که خبرها در مورد شما کمه ، دست به کار شید و یه آپدیت بفرستید برای همه . معمولا با عبارتی شبیه این شروع میشه : “Just a quick update on how things are going…”  . اینکه بعدش چی مینویسید در درجه دوم اهمیته . خیلی کسی به بقیه ایمیل کاری نداره .

۸-     برای همکارها وضعیت خودتون رو مدام آپدیت کنید . مثلا دارید زود میرید خونه امروز ، یا چند ساعت در هواپیما هستید و اینترنت ندارید یا ….

۹-     تا میتونید از کلمات اختصاری استفاده کنید . هم حال میده و هم تسلط شما رو نشون میده . این جا لیستش رو پیدا کنید : http://www.chromium.org/glossary  یا http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_email_subject_abbreviations

10-  وقتی یه مجادله ایمیلی ( نه به مفهوم درگیری) ، پیش میاد . اولین کسی که درخواست جلسه رو در رو رو میده میتونه برنده باشه . با توجه به نکته بالا از F2F استفاده کنید.

۱۱-  به خواننده ها نشون بدید که براشون احترام قائلید . گاهی اوقات استفاده از جملاتی مانند این لازمه :

  1. If you don’t care about the future of this company, stop reading now…
  2. If you know all there is to know about quantum physics, stop reading now…
  3. If you’re not curious where I’ll be for the next hour, stop reading now…

۱۲-  حتما ایمیل Out of Office رو برای زمانهایی که نمیتونید ایمیل جواب بدید ( حتی یک روز) داشته باشید . تا حد امکان سعی کنید که این ایمیل پیچیده باشه . اینطور مهم تر به نظر میاید . برای کار فلان با فلانی تماس بگیرید ، برای پیگیری فلان چیز از فلانی و ….

۱۳-  قسمت گیرنده ایمیل ، همیشه آخرین قسمتی باشه که پرمیکنید . اگر به ایمیلی Reply میزنید ، اولین کار ، پاک کردن گیرنده باشه . چرا ؟ اگر تا حالا اشتباها و قبل از اطمینان از لحاظ کردن همه نگات لازم دکمه send رو زده باشید ، متوجه منظورم میشید.

۱۴-  مودب باشید . ایمیل همیشه قابل استناده . مخضوصا برای ما غیر Naive ها که ممکنه بدون اینکه بخوایم از جمله ای استفاده کنیم که rude به حساب میاد . چند نکته :

  1. هیچ وقت یک کلمه را با حروف بزرگ ننویسید . یا بولدش نکنید .
  2. اگر فکر میکنید نوشتن یک سری دری وری به طرف مقابل نفهمتون میتونه آرومتون کنه  ،حتما اینکار رو بکنید ولی قبل از ارسال ، پاکش کنید !
  3. وقتی ایمیلی را فوروارد میکنید ، سعی کنید اسم و مشخصات افراد دیگری که در ایمیل هستند را پاک کنید
  4. من نمیدونم ما ایرونیها چه اصراری به استفاده از !! داریم . نکن آقا ، درست نیست .

عمری بود و وقتی ، بازم در این باب میشه صحبت کرد.

منبع : وبلاگ آقای آرین  http://inside-australia.com/?p=1259

کارشناسی املاک و اموال متقاضیان مهاجرت استرالیا از طریق ویزای 188 سرمایه گذاری، توسط کارشناس دادگستری در تهران انجام می شود. اگر تعدادی از املاک شما در مازندران باشد باید کارشناسی قیمت گذاری آنها برای اخذ ویزا توسط کارشناس دادگستری در مازندران انجام شود. در این زمینه ارزیابی املاک برای تمکن مالی می توانید با دفتر کارشناسی ما مشاوره کارشناسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، صفحه ارزیاب تمکن مالی در تهران را ببینید.

گروه کارشناسان رسمی دادگستری ساتیا (کارشناس آنلاین)
جستجوی کارشناس ارزیاب رسمی دادگستریمدیریت  گروه: مهندس مهدی شهداد 44231706-(021)
کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان

گروه کارشناسی رسمی ساتیا (کارشناس آنلاین) متشکل از کارشناسان رسمی دادگستری مقیم در تهران و سایر استان های کشور برای تسهیل در انجام خدمات کارشناسی برای شما تشکیل شده است. برای داشتن مشاوره ی ما با ما تماس بگیرید.

خدمات گروه کارشناسی رسمی دادگستری ساتیا :

1- ارزیابی رسمی ملک برای بررسی تمکن مالی و پشتوانه متقاضیان مهاجرت
روش های تماس با ما :

تلفن: 44231706 (021)       موبایل :   2282044-0912

ایمیل: mdshahdad@yahoo.com
تلگرام: www.telegram.me/MdShahdad  یا  با آیدی تلگرام: MdShahdad@
واتس آپ :Whatsapp +989122282044
اینستاگرام:  https://www.instagram.com/karshenas_online/ یا به وسیله ی آیدی اینستاگرام کارشناس آنلاین:    Karshenas_Online

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *